مرجع کد و ابزار وب

ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

مقالات دنیای آی‌تی

مقالات دنیای آی‌تی

راهنمای بازاریابی

بررسی لپ‌تاپ Asus UX430UN

 یکی دیگر از سری لپ‌تاپ‌های خانواده فوق‌باریک ذنبوک (ZenBook) شرکت ایسوس (Asus)، مدل UX430UN با نام کامل ZenBook UX430UN است. این مدل لپ‌تاپ همانند سایر لپ‌تاپ‌های این سری، بدنه‌ای کاملا فلزی از جنس آلومینیوم داشته و همچنین ضخامت آن بسیار کم است. الگوی طراحی لپ‌تاپ‌های فوق‌باریک سری ZenBook کم و بیش شبیه یک‌دیگر است اما تفاوت‌های کوچک ظاهری باعث ایجاد تنوع بین آن‌ها می‌شود. همچنین لپ‌تاپ‌های ذنبوک، عموما با سخت‌افزار قدرتمند و قوی روانه بازار می‌شوند. سخت‌افزار قدرتمند، طراحی شیک و در نهایت بدنه سبک، ویژگی‌های کلیدی لپ‌تاپ‌های ZenBook ایسوس هستند. در لپ‌تاپ مدل UX430UN، ایسوس از چهار رنگ جذاب استفاده کرده است. آبی تیره، طلایی، خاکستری و رزگلد، رنگ‌های این مدل هستند که استفاده از این رنگ‌های خاص، نما و جلوه لپ‌تاپ را زیباتر از سایر مدل‌ها کرده‌اند. لپ‌تاپ 14 اینچی UX430UN با سه مدل سیستم سخت‌افزاری روانه بازار شده است. هر سه مدل این لپ‌تاپ از پردازنده‌های کم‌مصرف شرکت اینتل استفاده می‌کنند. پردازنده(CPU) دو هسته‌ای نسل هفتم Intel Core i3 با سرعت 2.4 گیگاهرتز، پردازنده مدل ابتدایی این لپ‌تاپ است. در مدل‌های بعدی از نسل هشتم پردازنده‌های چهار هسته‌ای اینتل استفاده شده است. پردازنده Intel Core i5 با سرعت 1.6 گیگاهرتز و پردازنده Intel Core i7 با سرعت 1.8 گیگاهرتز، دو مدل حرفه‌ای‌تر این لپ‌تاپ هستند. حافظه رم مورد استفاده شده بر روی هر یک از این پردازنده‌ها نیز فرق داشته و به‌ترتیب، 4 گیگابایت، 8 گیگابایت و 16 گیگابایت از نوعDDR3  هستند. همچنین هارد دیسک قرار گرفته هم متناسب با پردازنده و مقدار حافظه رم است و در این سه مدل سیستم، به‌ترتیب از هارد دیسک‌های 128 گیگابایت، 256 گیگابایت و 512 گیگابایتی استفاده شده است که قابلیت ارتقا ندارند. با اینکه پردازنده و حافظه رم در لپ‌تاپ UX430UN متفاوت است اما ایسوس از یک مدل کارت گرافیک برای پردازش امور تصویری استفاده کرده است. NVIDIA Geforce 150MX با 2 گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع DDR5 بر روی همه مدل‌های لپ‌تاپ ایسوس UX430UN قرار گرفته است. در مجموع با خرید لپ‌تاپ UX430UN شرکت ایسوس، لپ‌تاپی قدرتمند برای انجام کارهای حرفه‌ای را با یک ظاهر بسیار زیبا و جذاب در اختیار خواهید داشت .

[ چهارشنبه 25 مهر 1397 ] [ 22:41 ] [ حسین ]

[ ]


برند و برندسازی چیست

 برند ، برندسازی و برندینگ کلماتی هستند که در وب‌سایت‌ها و خبرهای مربوط به حوضه بازاریابی زیاد با آنها سر و کار داریم. در حاشیه تعریف برند ، اصطلاحات دیگری نیز از آن به‌وجود آمده‌اند که ما را برای رسیدن به درک کامل از این موضوع، راهنمایی می‌کنند. برند و یا مارک که در انگلیسی Brand نگارش می‌شود، نشانی است تجاری که بار حقوقی داشته به کارهای یک سازمان و یا شرکت، هویت می‌‌بخشد و از آن می‌تواند در کمپین‌های تبلیغاتی خود استفاده کند. مشابه سایر مطالب سایت فوربو، در این مقاله هم سعی می‌کنیم، محتوا را به‌گونه نگارش کنیم و شرح دهیم که بیشتر به‌درد فعالین کسب و کار اینترنتی و دیجیتال مارکتینگبخورد. در ادامه با سایت فوربو همراه باشید.

برند و برندسازی چیست و چه فرآیندی دارد؟

برند که در زبان انگلیسی Brand نگارش می‌شود، به معنای آرم، مارک و یا آن نشانی است که یک مجموعه سازمان‌یافته، شرکت، موسسه و… به واسطه آن شناخته می‌شود. برند شما ترکیبی از یک اسم خاص و یک لوگو خاص است. برند به‌تنهایی یک اسم نیست و به‌تنهایی فقط یک لوگو هم نیست. عنوان برند به‌نوعی هویت یک شرکت را مشخص می‌کند و این اسم باید در راستای اهداف و برنامه‌های آن شرکت انتخاب شود. ترکیب یک اسم مناسب با یک لوگو مناسب‌تر و بازاریابی بر اساس آن، باعث می‌شود که برند شما شناخته شود و حتی می‌تواند تا جایی پیش‌ برود که هر کس با شنیدن نام برند به یاد محصول آن بیافتد. در مسایل حقوقی برند یک عنوان شناسنامه‌دار بوده و دارای مالک است. تمامی برندها در هر کشوری ثبت می‌شوند و مالک آن می‌تواند یک فرد حقیقی و یا یک شرکت باشد. نام شرکت مهم نیست که چه باشد، مهم این است که آنها چه برندی را ثبت می‌کنند. در مباحث قانونی به برند، نشان تجاری نیز می‌گویند. یک شرکت تنها یک برند مادر دارد اما می‌تواند نشان‌های تجاری دیگری را علاوه بر عنوان اصلی برند، برای خود ثبت کند. برای مثال شرکت‌ نوشابه‌سازی کوکاکولا، به‌عنوان برند «کوکاکولا» شناخته می‌شود اما برای هر محصول خود برای مثال «کوکاکولا زیرو»، هم یک نشان تجاری ثبت شده است.

 

انتخاب نام برند بسیار مهم است ولی نه در شروع کار. منظور این است که نداشتن نام مناسب نباید دلیلی برای عدم شروع کار شما باشد، زیرا به‌راحتی می‌توانید در آینده این نام و نشان را تغییر دهید و در طول تاریخ‌ هم بسیاری از شرکت‌های بزرگ، نام و لوگو خود را بعد از پیشرفت تغییر داده‌اند. انتخاب نام برند «خوب»، مهم است و باید برای انتخاب آن وقت گذاشت. در کسب و کارهای اینترنتی هم که صاحبان آنها در ابتدا با مسایل حقوق آشنا نیستند، نام وب‌سایت عنوان برند شما است و در برنامه‌ها و تبلیغات خود باید بر روی این نام تمرکز کنید و سپس در آینده در صورتی که قصد داشتید این شرکت را ثبت کنید، برند را هم باید ثبت کنید. توجه داشته باشید که نام برند با شرکت متفاوت است و برای مثال سایت ما که فوربو نام دارد، قطعا برای ثبت شرکت به نامی شبیه «محتوا سازان دانش‌گستر خوش‌افکار جوان» در می‌آید! اما شما جدا از شرکت می‌توانید برند خود را جداگانه با نامی که دوست دارید ثبت کنید.


[ پنجشنبه 19 مهر 1397 ] [ 17:34 ] [ حسین ]

[ ]


صفحه قبل 1 صفحه بعد